Lees het eens aandachtig door
Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden Transferservice
Versie 27 maart 2023
Inhoudsopgave
- Artikel 1 - Definities
- Artikel 2 - Identiteit van Transferservice
- Artikel 3 - Toepasselijkheid
- Artikel 4 - Reservaties
- Artikel 5 - Vervoersvoorwaarden en Verkoopsvoorwaarden
- Artikel 6 - Overmacht
- Artikel 7 - Klachtenregeling en geschillen
- Artikel 8 - Intellectuele eigendomsrechten
- Artikel 9 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
- Website: transferservice.be en iedere andere door Transferservice aangewezen applicatie.
- Gebruiker: iedere bezoeker van de Website.
- Klant: een Gebruiker van de Website die overgaat tot de aanschaf van een dienst.
- Transferservice: A-A Transferservice NV gevestigd te Asse, de aanbieder van de Website
Artikel 2 - Identiteit van Transferservice
A-A Transferservice NV handelend onder de naam: Transferservice
Vestigingsadres
A-A Transferservice NV
Platijn 20
1730 Asse
Bereikbaarheid
Telefoonnummer: +32 (0)475 50 62 54
Contactformulier
Ondernemingsnummer: BE 0866.503.275
BTW-nummer: BE 0866.503.275
Artikel 3 - Toepasselijkheid
- Het plaatsen van een aanvraag of reservatie op de Website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van de algemene voorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de Website.
- De algemene voorwaarden zijn van toepassing op al het personenvervoer dat Transferservice aanbiedt aan de Klant.
Artikel 4 - Reservaties
- Aanvragen voor het vervoer van personen naar luchthaven, treinstation of andere locatie, gebeuren bij voorkeur via e-mail of Website. Slechts indien dit niet mogelijk is, kan een aanvraag telefonisch gebeuren.
Artikel 5 - Vervoersvoorwaarden en Verkoopsvoorwaarden
De Vervoersvoorwaarden en Verkoopsvoorwaarden beschreven op een aparte pagina maken integraal deel uit van deze algemene voorwaarden.
Artikel 6 - Overmacht
- In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht.
- Transferservice benadrukt haar professionele ingesteldheid om al het mogelijke te doen teneinde personen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen. Transferservice kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden, voor enige schade door overmacht (bv. files, stakingen, weersomstandigheden, wegenwerken, ...).
Artikel 7 - Klachtenregeling en geschillen
- Transferservice zal echter in geen enkel geval enige aansprakelijkheid op zich nemen wegens het niet tijdig afleveren van personen op het vooropgestelde tijdstip op de plaats van bestemming, en dit ongeacht het soort van mogelijks veroorzaakte schade. Onze aansprakelijkheid zal in alle gevallen beperkt zijn tot het maximale bedrag van onze factuur ongeacht de omvang van de direct aanwijsbare schade. Onrechtstreekse schade komt niet voor vergoeding in aanmerking.
- We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via het contactformulier. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
- Op alle overeenkomsten waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.
- Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit.
- Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan de Klant bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie.
- Transferservice heeft het Reglement van het UNIZO e-commerce label onderschreven. Dit reglement is hier beschikbaar, waar u ook terecht kan om klachten of geschillen buitengerechtelijk te regelen via de klachtenprocedure van UNIZO.
Artikel 8 - Intellectuele eigendomsrechten
- Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele-eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
- Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele-eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc ... niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
Copyright
Deze site geniet auteursrechtelijke bescherming. Deze site is bestemd voor eigen of intern gebruik, waarbij het niet is toegestaan de site te verveelvoudigen anders dan door het downloaden en bekijken daarvan op een enkele computer, en/of het printen van een enkele hardcopy. Zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van Transferservice is het niet toegestaan deze site op andere wijze te verveelvoudigen, door te zenden of beschikbaar te stellen op een netwerk. Het is niet toegestaan deze site te framen.
Merken
Alle woord- en beeldmerken op deze site zijn eigendom van Transferservice, tenzij anders aangegeven. Zonder schriftelijke toestemming van Transferservice is het niet toegestaan gebruik te maken van deze merken.
Informatie op de website
Deze site is bestemd voor het verstrekken van informatie aan de Klanten. Op deze website kunnen interactieve pagina’s aangeboden worden zoals reviews en Q&A’s. Transferservice is niet verantwoordelijk voor meningen en boodschappen die door bezoekers/gebruikers op de website geplaatst zijn, en deze meningen en boodschappen geven niet de mening of het beleid van Transferservice weer.
Artikel 9 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de Klant zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de Klant op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.